Just exakt nu, klockan 14:55, rullade nedanstående mail iväg till kundsupporten hos Shopitoo och Nordisk E-handel som verkar stå bakom tjänsten Shopitoo:
”
Hej,
Jag har tagit över butiken www.barahandtag.se som är hostad hos er lösning Shopitoo och har under de senaste två dygnen skickat ett antal mail till er med frågor som rör butikens mest grundläggande funktioner, frågor som jag inte hittar svar på i er manual. Jag har sedan dess inte mottagit något annat än bekräftelsemail på att ärendena är registrerade.
Under de senaste åren har jag haft konto och abonnemang hos ett flertal olika webbutiksleverantörer och hos olika webbhotell men har inte någon gång fått vänta mer än 12h på ett svar när man haft en fråga, detta gäller även små webbhotell och butiksleverantörer som jag använt. Min enkla fråga är hur ni har för avsikt att bedriva support för Shopitoo under de närmsta tre åren? Anledningen till att jag behöver svar på den frågan är att jag har för avsikt att bedriva högkvalikativ e-handel på www.barahandtag.se i minst tre år framöver och vill veta om jag redan nu skall byta plattform till en leverantör som faktiskt lämnar support på sina produkter.
Och ja, jag vet att det är en billig produkt. Men det spelar ingen roll, att inte få svar på sina supportfrågor inom 48h är inte okej, det är långt ifrån okej om tjänsten så kostade 9 kr per månad.
Detta mail finns också att läsa på min blogg på URL:
Med vänliga hälsningar
Anders Karlsson
Get Global AB
”
Lämna en kommentar