På Facebook i helgen passerade en film på ett bekant ansikte. I filmen som presenteras nedan, som Christian Rudolf på har gjort, presenterar Håkan (under ledning av intervjuaren) en om sin resa till toppen på sökordet “sökmotoroptimering“, ett sökord som genom alla år har haft en stor betydelsefull plats för stora SEO-företag. Men få har nått dit!
I nuläget har Håkan 2:a platsen vid en sökning och Wikipedia ligger på förstaplatsen men Intripid ligger och knappar in positioner hela tiden.
Det finns dock en film till som inte sett verklighetens ljus ännu, filmen där Håkan på nyårsaftonsnatten förklarar exakt hur svensk sökmotoroptimering kommer att se ut för 2014. Jag tittade på den idag igen och jag kan bara konstatera att den filmen innehåller väldigt många sanningar om hur branschen har utvecklats. Om och när den släpps till offentlig beskådan så kommer ni kunna se den fria själen hos Håkan som också har tagit han till toppen av alla sökningar på “sökmotoroptimering.”
Se filmen nedan.
Såhär tog jag mig till toppen av ordet sökmotoroptimering
Dela inlägget – sprid magin där den hör hemma!
Om författaren: AndersIvar
AndersIvar driver KLOTA, en byrå som hjälper e-handlare växa med rätt trafik och struktur. Med över 15 års erfarenhet av e-handel, Google Ads och SEO vet han vad som krävs för att få resultat. Rätt trafik slår alltid mer trafik. När han inte optimerar konton gräver han fram lösningar andra missar.

