Kundtjänst

/Tag:Kundtjänst

Det är DU som förlorar på att inte ha chatt i din webbutik!

By | 2017-12-02T21:05:07+00:00 december 20th, 2016|CRO, E-handel|

Kommer 2017 att bli året då alla skaffar chatt i webbutiken? Det finns alldeles för många kunder att tappa där ute om man inte har chatt i sin webbutik och idag har de flesta inte råd att tappa kunder. Så ja, det tror jag definitivt. En uppskattning just nu är att mindre än 10% av webbutikerna [...]

Vårda och vänd dina missnöjda kunder

By | 2016-11-29T10:00:06+00:00 november 29th, 2016|E-handel|

På Barahandtag är vi på intet sätt felfria, inte på något sätt. Så, nu har jag sagt det. Men vi är ganska bra på att ta hand om våra kunder  och har samlat på oss ett lass positiva omdömen de sista åren. Men ibland går saker helt tokigt, saker fastnar i transporten någonstans, vi skickar [...]

A/B-test av kassan i handtagsbutiken pågår

By | 2013-10-19T17:44:21+00:00 oktober 19th, 2013|CRO, E-handel|

När jag lämnade Nordisk E-handel för Barahandtag och gick över till Wikinggruppen så hoppade det till lite överallt, som det alltid gör om man gör så stora förändringar för en webbplats som att byta plattform. I min värld är det extremt riskfyllt av flera anledningar, dels så finns det en risk att man rent sökmotoroptimeringsmässigt [...]

Active 24 borde byta namn till Inactive 24

By | 2013-10-10T10:35:24+00:00 oktober 10th, 2013|Allmänt|

Jag vet att jag skrev en post om Active 24 / Mamut för några år sedan och då var jag jäkligt irriterad. Det är nämligen så att Active24 är dom som har domänen Barahandtag.se som vi äger hos sig. Jag kommer ihåg anledningen till att jag var förbannad på dom första gången, dom svarar inte [...]

Nordisk E-handel – Jag söker kontakt med er!

By | 2013-08-15T15:29:40+00:00 augusti 15th, 2013|E-handel|

Hej! Ni har vart leverantör till oss i snart två år. Vår relation har bitvis vart bra och bitvis vart lite sämre, i de fall relationen och kommunikationen brustit så har jag kunnat ropa på er VD och han har hjälpt till. Det är naturligtvis bra att man enkelt kan nå VD och få hjälp [...]

Nordisk E-handel – Mitt betyg

By | 2013-01-29T22:17:11+00:00 januari 29th, 2013|E-handel|

Jag har nu kört Nordisk E-handel under mer än ett år och jag valde även att lägga över BrandByNature till Nordisk E-handel i samband med att jag fick byta domän på den butiken jag hade tidigare. Vi säljer ju sedan 2011 kökshandtag på Barahandtag där vi körde Nordisk E-handels microlösning Shopitoo  de första månaderna för att [...]

Hur svårt kan det vara? – Kundtjänst

By | 2012-09-05T15:30:03+00:00 september 5th, 2012|Allmänt|

Som alla andra som försöker driva någon verksamhet så har man ett antal leverantörer som man värdesätter högt och anledningen till att man värdesätter dessa leverantörer högt kan vara massa olika orsaker. En del kanske är helt kritiska för att verksamheten skall fungera, kör du webbutik så kan det vara plattformsleverantör av butiken eller ett [...]

OLW Lättsaltade potatischips – UTAN salt

By | 2012-01-24T22:12:32+00:00 januari 24th, 2012|Allmänt|

I fredags när det var dags att handla "fredagsmys - för det är det bästa jag vet" så shoppade vi tillsammans med en massa annat gott en påse OLW Lättsaltade chips. Precis som vanlig när det är fredagsmys så plockas det fram runt Bolibompa där hela familjen samlas för att ha det gott under fredagskvällen, [...]

Lessmore, vad är det ni inte förstår?

By | 2011-07-13T10:57:44+00:00 juli 13th, 2011|Allmänt|

Ser att jag får många träffar på just denna post och är ni missnöjda med Lessmore får ni gärna kommentera i kommentarsfältet nedan och berätta om ni har någon Lessmore upplevelse ni vill dela med er av. Har sedan ett par år tillbaka vart medlem hos en tjänst som heter Lessmore som har en bra [...]